کاتالیست استارتاپکاتالیست استارتاپکاتالیست استارتاپ
0016044409322
۷ تا ۱۱ صبح ، ۷ تا ۱۲ شب
ونکوور

راهنمای اداره مهاجرت کانادا درباره استارتاپ

اداره مهاجرت کانادا به عنوان مهمترین سازمان‌ در حوزه مهاجرت به این کشور ، مسئولیت اداره و تنظیم فرآیندهای مهاجرتی و ورود به کانادا را بر عهده دارد. با هدف جذب نیروهای ماهر و توسعه اقتصادی، اداره مهاجرت کانادا برنامه‌ها و استراتژی‌های متنوعی را اجرا می‌کند تا افرادی که توانایی و مهارت‌های لازم را دارند، را به کشور دعوت کند.

استارتاپ ویزا یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد که شامل راه اندازی یک استارتاپ در کانادا می باشد. راهنمای ارایه شده در وب سایت اداره مهاجرت کانادا شامل مراحل مورد نیاز و جزییات آنها می باشد که خلاصه آن به شرح زیر می باشد:

  1. معرفی برنامه استارتاپ ویزا
  2. شرایط افراد متقاضی
  3. فرآیند و مراحل انجام کار
  4. ویزای کار (Work Permit) استارتاپ
  5. اقامت دایم (Permanent Residency) از طریق استارتاپ

 

معرفی برنامه استارتاپ ویزا:

برنامه استارتاپ ویزا کانادا به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد که به منظور توسعه بیزنس خود از محیط کسب و کار کانادا استفاده کنند و با ایجاد یک بیزنس جدید به کانادا مهاجرت نمایند. برای این منظور باید کارآفرینان مهاجر به اداره مهاجرت کانادا نشان دهند که:

  • کسب و کار آنها نوآورانه است
  • مشاغل جدیدی برای کانادایی‌ها ایجاد می‌کند
  • می‌تواند در مقیاس جهانی رقابت کند 

شرایط افراد متقاضی:

برای درخواست برنامه ویزای استارت آپ، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • ارایه استارتاپ به یکی از سازمان تعیین شده  (انکوباتورها، فرشتگان سرمایه گذار، سرمایه گذاران ریسک پذیر) و دریافت نامه  حمایتی (Letter of Support) از آن سازمان
  • داشتن مدرک زبان با حداقل نمره  CLB=5 داشته باشید که معادل نمره ۵ آیلتس جنرال (ریدینگ می تواند ۴ باشد)، سلپیپ 6 و پی تی ای 80
  • داشتن تمکن مالی کافی برای هزینه های زندگی و راه اندازی استارتاپ

 

فرآیند و مراحل انجام کار:

بعد از دریافت نامه حمایتی و آماده کردن سایر مدارک لازم (مانند مدرک آیلتس، تمکن مالی، سوابق تحصیلی و کاری)، در وب سایت اداره مهاجرت کانادا اکانت ایجاد کرده و درخواست اقامت دایم از طریق روش استارتاپ را ثبت می کنید. همچنین می توانید برای توسعه بیزینس استارتاپ قبل از دریافت اقامت دایم، درخواست مجوز کار داده و به کانادا بروید.

 

 
 
HA
پست قبلی

پیام بگذارید

سبد خرید
X